26 Mayıs 2009 Salı

Özledim

Gurbetin ışikları gönlümü aydınlatmıyor
Toprağı buram buram mis gibi kokmuyor
Gurbetin hiçbir nimeti beni mutlu etmiyor
Gözlerimin önünden yurdumun hiçbir şeyi gitmiyor

Duygularım kördüğüm olmuş gözyaşım gelmiyor
Şakır şakır konuşan dilim şimdi konuşmuyor
Ne geceler nede gündüzler geçmiyor durmuş sanki
Sevdiklerim aklıma geliyor adlarını söyleyemiyorum

Nereden çıktı gurbette yaşamak bilemiyorum
Ölüme yavaş yavaş gidiyorum sanki
İnsanlar somurtmuş telaşlı hep izdiham içinde
Ne olacak benim bu halim şaşırdım kaldım

Gurbette ölmek hoşuma gitmiyor korkuyorum
Bir Fatihanın okunup okunmayacağını düşünüyorum
Mezarımın üstünde kuşların cıvıldaştığı bir ağaç istiyorum
Bunları hep tasavvur etmekten gurbet hayatı beni uyutmuyor


Babamın yorgun argın işten gelirken gözlerindeki mutluluğu ve sevinci özledim
Biz çocuklarının etrafında dönmesini ve hoş geldin babacığım demeyi özledim
Bugün çok yoruldum ama yinede şükürler olsun demesini özledim
Yıldızları bir bir saymaya çalışırken derin uykuya dalmayı özledim

İbrahim H. Demir

Efkarlandım yine,şiir çok hoşuma gitti sanki gerçekten beni anlatıyor gibi,kendimden çok şey buldum ve paylaşmak istedim.Gurbetteki tüm arkadaşlar için...




4 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım yaaaa...
Sabah sabah oldu mu şimdi.Neyse ki artık gurbet eski gurbet değil.Teknoloji sağolsun.Uzaklar yakın oldu artık.Hem az kaldı annen de geliyor bir buçuk hafta sonra.Öpüyorum seni.

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

canım,ben de gurbetteyim ama dileğin dediği gibi artık uzaklar yakın oluveriyor.
sen de artık düşünüp efkarlanma,bak annende geliyormuş.
ayşem de sende anneanneye doyarsınız artık.
ben diyarbakırdayım,ama memleketim afyon yani bir uçta sayılırım,ama bazen unutuyorum ve soranlara diyarbakırlı sayılırım bile diyorum ;)) burda nefes alıyoruz burdan para kazanıyoruz,sende şükürki çalışıyorsun oralarda,ya evde dursan? birde o psikolojini düşün.
neyse canım takma,hem özlemek te güzel bir duygu,senide özlesin memleket,senin onu özlediğinden çok ;)

öpüyorum...

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

anneanne geldi, unuttun bizi teyzesi:)

bloğa girmez oldun arkadaşım ,şaka bir yana nasıl anneanneli hayat? özlem gideriyorsunuzdur artık,

öptükk

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

kayıplardayız ??