20 Mayıs 2009 Çarşamba

ANNELİK ZOR ZANAAT!

Bugün hayatımın en zor günlerinden birini yaşadım.Kızımla bir ilki gerçekleştirmemiz gerekiyordu.Tabi önce iki gün boyunca onu ikna etmek için dil döktüm hatta yalvardım.Ne için olduğunu buraya yazmayacağım,çünkü çok utanıyor:)Her neyse dediğim gibi şu annelik çok zor çok...Allah çocuklarımıza uzun ,sağlıklı ömürler versin ama inanın onlar büyüdükçe sorunları da büyüyor.Ayrıca sanırım kız annesi olmak daha da zor.İş tamamen bize düşüyor böyle durumlarda. Korkacak bir şey olmadığını,bu gibi şeylerin herkesçe yaşandığını anlatmak,moral vermek ve en önemlisi yanında olmak çok önemli.Ben elimden geleni yapmaya çalışıyorum.Ama çoğu zaman -son iki günde olduğu gibi- kendimi çaresiz hissediyorum.
Ayrıca kızım yavaş yavaş ergenliğe doğru gidiyor.Çok kırılgan oldu bu aralar.Çok kolay alınıyor.Durum böyle olunca babası da ben de ağzımızdan sözleri tartarak çıkarıyoruz.Çoğu zaman huyuna gidiyorum.Ama bu gerçekten çok zor.Sonuçta ben de etiyle kanıyla bir insanım,sabrımın sınırlarını zorluyorum....En korktuğum şey ise onu bu döneminde kırmak veya yanlış anlaşılmak.Çok zor bir dönem bizi bekliyor sanırım.Ama inanıyorum ki sevginin üstesinden gelemeyeceği şey yoktur....

7 yorum:

eviminnuru dedi ki...

işiniz zor haklısınız ama ona her seferinde sevdiğinizi söylemeyi ihmal etmeyin bence sizin onu çok sevdiğinizi ,seviyorum kelimesini ağzınızdan duymayaçok ihtiyaçları var
sevgiler

Ayşem'in Annesi dedi ki...

Söyledikleriniz çok doğru.Kızım benim canım,canımdan can...Ve o bunu biliyor.Zaten herkesin sevildiğini duymaya -biliyorsa bile- ihtiyacı vardır.Sevgiyle kalın...

zehra dedi ki...

canım benım buyuyor artık
buyumekte sancılı bır donem
kırılgan olur hıc olmadıgı kadar hassaslasır allah sızede onada yardım etsın
ama sızın gıbı duyarlı bır annesı varken bu hassas donemıde kolaylca atlatır gıbı gelıor bana:)

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Tahmin ettiğim şey mi yoksa? Ya henüz erken değil mi? Bana hemen haber ver valla çatlarım şimdi meraktan.Ayyyy çok heyecan yaptım ben ya.Büyüdü mü şimdi o da? Kıyamam.Neyse anneannesi geliyor az kaldı.Kafasını dağıtır onun biraz.Öpüyorum sizi.

Ayşem'in Annesi dedi ki...

Zehra teşekkür ederim canım.Evet bayağı sancılı bir döneme girdik sanırım ama Allah'ın izniyle bunu da atlatacağız.
Dilek canım akşama ararım seni konuşuruz öptüm tatlım:)

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

annesi hayırlı uğurlu olsunnn,ayşem de artık genç bir kız oldu bunu bilelim bizde, sen zaten ona göre eminim davranıyorsundur,ve ayşem şanslı ki sen ona güzelce anlatıyorsun,ona kendinden önceki döenmlerde kimseyle paylaşılamayan şeyler olduğunu da söyle,şimdikiler çok şanslı çünkü anneler bilinçli.
canım ayşemide seni öpüyorum.
artık sen de genç kız annesi oldun;)))

Ayşem'in Annesi dedi ki...

Yasemincim Allah sana da nasip etsin canım o günleri,şimdi belki sana çok uzak gibi görünüyor olabilir ama inan göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor herşey.Ayrıca çok haklısın şimdiki nesil çok şanslı,anneler daha bilinçli ve bilgili.Ben de seni ve küçük meleğini çok öpüyorum...