29 Nisan 2009 Çarşamba

Mesafeler ve Yalnızlık...

Yarın benim de eşimin de okul pikniği var ve ikimiz de gitmek zorundayız.İlk başta ne var bunda denebilir...Sorun şu kızım ne olacak.Ayşem'in okulu 1 de bitiyor,bizse ancak 5 gibi dönebiliriz.Bu durumda kızımı kim alacak?Her zamanki meselemiz.Böyle durumlarda en büyük sıkıntımız bu oluyor.İkimiz de çalıştığımız için kızım 45 günlükten 5 yaşına kadar yabancı bir bakıcıda kaldı.Onu ilk bıraktığım anı hayatım boyunca unutmayacağım.O gün hissettiğim sızıyı,acıyı daha önce hiç yaşamamıştım.Gerçekten çok zordu benim için.Benim ailemden kimse burada olmadığı için hep bu gibi konularda yalnız kaldım.Kısacık bir işim olduğunda dahi kızımı bırakabileceğim biri olmadı.Belki de Ayşem'i ilk bıraktığım gün yaşadığım acıydı,ikinci çocuğa cesaret edemememin nedeni.Hala da cesaretim yok.Çünkü hala daha bırakacak kimsem yok:))Her neyse büyük bir ihtimalle kızımı da yanımda götürmekten başka yol yok.tek derdim okulu kırmak zorunda kalacak.Of of of.....

9 yorum:

zehra dedi ki...

ne zor bır durum
ınsan boyle durumlarda aıleden sevdıgı guvendıgı kımseler ıstıyor yanında

Ayşem'in Annesi dedi ki...

Evet gerçekten çok zor,hele de çok genç anne olmuşsan , kendini çocuk gibi hissederken çocuk büyütmeye başlamışsan ve yanında kimse yoksa...Kader işte.Ama öyle ya da böyle düşe kalka kızımı bu yaşa getirmeyi başardım çok şükür.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

İyi tarafından düşün.Ayşem içinde değişiklik olacak.Umarım çok eğlenir piknikte.Yaşadığın zorlukları tahmin edebiliyorum.Çok ama çok zor.Sen harika bir insan harika bir annesin bunu biliyormuydun?

TATESAL dedi ki...

Ziyaretiniz beni çok memnun etti,izlemeyede almışsınız.teşekkürler...
Anne olmak helede çalışan anne olmak çok zor,ama bir şekilde büyür onlar üzülmeyin.Bende çalışıyorum ve 17 ,12 yaşlarında 2 kızım ve birde 11 seneden sonra 17 aylık bir oğlum var...Allah bağışlasın ....Ama Ayşeciği kardeşsiz bırakmayın lütfen!!!!

Ayşem'in Annesi dedi ki...

Dilekciğim,ewet bugün gittik pikniğe ve Ayşem gerçekten çok eğlendi.En güzeli de benim öğrencilerimle çok güzel kaynaştı.Bu iyi de oldu aslında,çünkü seneye bizim okula başlayacak Ayşem.En azından yabancılık çekmez:)Canım ayrıca hakkımdaki görüşlerin her zaman benim için çok önemli oldu ve bu şekilde düşünmen beni çok mutlu etti teşekkür ederim tatlım...
Sevgili tetesal öncelikle Allah çocuklarını sana bağışlasın,ne mutlu sana.Bana gelince ,gerçekten bazen içimden gelmiyor değil yeni bir çocuk sahibi olmak ama inan o kadar büyük zorluklar yaşadım ki Ayşem de ve ben bu zorlukları yeniden kaldırabilir miyim?Aynı sorunlarla yüzleşebilir miyim?En önemlisi o gücüm var mı? emin değilim.En iyisi kısmet demek sanırım,bakarsın bir süpriz olur:)))

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Vayyyyy birisi sürprizden mi bahsetti...Nasıl sevinirim biliyormusun? Benimkilere bir kardeş gelirse harika olur.İçim kıpır kıpır oldu yaa....Sen bu işi ciddi ciddi düşün canım.Mis kokulu bir bebe düşünsene.Hem Ayşem de hiç bir şey anlamamıştın, yaşın çok küçüktü.Şimdi doya doya tadını çıkarırsın.Hem biliyormusun geç anne olmak biz kadınları gençleştiriyormuş.Şaka diil tüm hücreler yenileniyormuş.Hadi sen başla çalışmalara.

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

sanki yazdıkların benle konuşulmuş cümleler gibi...
bende aynen buralarda kimsem olmadığı için ve yasmin su doğduğunda hep desteksiz kaldığım için,2. çocuk mu yoooo diyorum bana geçer unutursun diyorlardı ama bak senin melek kocaman oldu ama hala aklında canım ya,
bencede boşwer 2 . yi.
ayşem sana yeter de artar zaten,kardeşide sen oluwer ardaşaıda sen oluwer, çoğuna göre yanlışta olsa bu düşüncem bende de 1 en iyi çocuk sayısı sanırım...
öpüyorum canım,
kolay gelsin ... kolay olmasada...

Ayşem'in Annesi dedi ki...

Sevgili Yasemin sen nerdesin?Ailen nerede?Çok üzüldüm senin de aynı şeyleri yaşamana.Damdan düşenin halini damdan düşen anlarmış.Yazdıkların yüreğime su serpti biraz inan.Çünkü çevremde o kadar baskı var ki ve ben bu yüzden kendimi suç işliyormuşum gibi hissetmeye başlamıştım.Teşekkür ederim...

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

ben diyarbakırdayım,
ailem afyonda...
hoş yakın olsalarda bi faydaları olmazdı..
dilek kızmıştır ben böyle söyledim diye :))
ama ne yapayım tamamen içimden geçenlerdi... :)))