23 Nisan 2009 Perşembe

Bugün 23 Nisan,Neşe Doluyor İnsan!







Bugün ,23 Nisan dolayısıyla kızım stadyumdaydı.Ve günün anlam ve önemini belirten bir konuşma yaptı.Konuşma yapacağını öğrendiğim gün çok mutlu olmuştum.Öğrendiğimiz günden beri evde provasını beraber yaptık,çalıştık .Bu duygu nasıl anlatılır,bir tarifi var mıdır bilmiyorum.Bunu kelimelere nasıl dökeceğimi de bilemiyorum.Tek bir şey söyleyeceğim canım kızım sana ''Bugün annen her zamankinden daha fazla gurur duydu seninle''.Adın anons edildiği andan itibaren kalbim duracakmış gibi atmaya,nefesim daralmaya başladı.Ve işte karşımda,kürsünün önünde,mikrofondaydın.O anı ömrüm boyunca unutmayacağım.Sonra baktım boğazım düğümlendi.Ve tutamadım kendimi anneciğim,ağladım...Ewet ağladım.Neden ağlar ki insan böyle anlarda hala çözebilmiş değilim.Anne olmak böyle bir şey olsa gerek....O kadar güzeldin ki canım kızım....Allah tüm anne babalara yaşatsın bu duyguyu.Sen de bana bunu yaşattığın için teşekkür ederim anneciğim.Seni çok seviyorum güzel kızım ve inan benim dünyam senin için dönüyor.Yolun her daim açık olsun anneciğim...

4 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Selam canım.ne kadar gurur duysan az Ayşem'le.O hem akıllı, hem aklı başında, hem de çok tatlı bir abla.Abla diyorum çünki benim sıpaların ablası.Ayrıca bir de duyduğum haberler var.Ödülle ilgili.Onun için ayrıca kutluyorum sizi.Hem aile olarak, hem kişisel olarak Ayşem'i.Öpüyorum.

Ayşem'in Annesi dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım hem kendi adıma hem de Ayşem adına...Allah sizlere de yaşatsın bu duyguyu,inan ki bir tarifi yok bunun.Öptüm canım.

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

sıdıka merhaba,
ben yasemin,artık blog arkadaşı olduk,sanırım yeni açtın siteni,hayırlı olsun,iyce kolaçan edip sonra yazayım yorum dedim,seninle kızın maşallah arkadaş gibi çıkmışsınız resimlerde;)) hiçte 11 yaşında kız annesi gibi değilsin yani:))
görüşmek üzere,yasmin su ablasını öptüüüü...

Ayşem'in Annesi dedi ki...

Merhaba Yasemin,aslında çok da yeni sayılmaz blogu açalı ama üzerinde duramıyordum fazla.Dilek(ikiz annesi dilek)sayesinde alıştım ben de ve açıkçası Dilek'ten başka blog arkadaşım yoktu.Seninle de arkadaş olmak beni mutlu etti.Bu arada yazdığın güzel msj için teşekkür ederim.Kızımla o şekilde olmamız erken anne olmanın avantajı sanırım:))Bu arada senin kızın da çok şeker,Allah bağışlasın.Görüşmek üzere...